duminică, august 26

OAMENI DIN TOATĂ ȚARA SCRIU CENACLULUI LUMINĂ LINĂ



Doamne Ajută!
Sunt o prietenă a cenaclului din Braşov. De 10 ani merg la Prislop şi am mare dragoste pentru Părintele Arsenie. Iubesc pricesnele şi mai ales cântecele patriotice. Vă felicit pentru nou. Văd şi aştept mereu ceva frumos să citesc. Îmi place că vă preocupaţi să fie lucruri şi culori frumoase. Poate mai adăugaţi şi alte idei noi. Fie ca Cenaclul Lumină Lină să aibă cât mai multe specatacole, iar părintelui îi dorim sănătate. Să vă îngrijiţi  de dânsul. Nu îl cunosc personal decât de la radio şi de pe blog. Dar simt că e alături de cei mulţi.
Maria Voinescu



FELICITĂRI!

DA, se vede că aveţi talent şi bucurie de a face ceva deosebit. Îmi cer scuze că vă scriu, dar v-am văut în fotografie pe internet şi am zis: "ce frumoasă pereche de tineri are părintele Cătălin. L-am cunoscut pe părintele acum cinci ani. Mereu la fel de activ şi acum urmăresc zi de zi ce se scrie pe blog. Am 53 de ani şi sufăr de o boală destul de chinuitoare... Dar cenaclul îmi dă linişte şi optimism. Vreo două săptămâni am suferit că nu s-a scris pe blog. Şi iată acum că aţi apărut dumneavoastră. Harnici ca şi părintele vostru. Să aveţi acelaşi har. Să vă bucuraţi de acest cenaclu. La voi la Sibiu se fac multe lucruri deosebite la acele biserici. Spunea un alt prieten de aici din Bistriţa, care a ucenicit la părintele, că e foarte greu să ţi ritmul cu părintele. Dar are mână bună. Trezeşte inerţiile din oameni. Sunt pe aici vreo cinci preoţi formaţi e părintele. La părintele Radu mă spovedesc. El m-a adus acum câţiva ani la Sibiu. Şi de atunci îmi este bine.
Ne-aţi făcut curioşi zi de zi. Ne tot întrebăm, oare ce mai apare nou pe blog. Vă mulţumim şi pentru vestea bună că veniţi în judeţul nostru. Voi fi acolo cu toţi cei dragi. Să fim numai sănătoşi până atunci. Spor în toate. E o muncă frumoasă. Sa nu va opriti, pentru ca noi asteptam. Doamne Ajută si Sarutmana la doamna.
Ing. dipl. Ioan Grossu 

FELICITĂRI!
O ECHIPĂ MANAGERIALĂ TÂNĂRĂ ŞI FRUMOASĂ!
REPREZENTATIVĂ!
Şi un Cenaclu care merită totul. Se vede că vă faceţi bine treab. Un blog moderen, mereu în schimbare. Ceea ce noi cititorii aşteptăm. Dumnezeu v-a lăsat lângă Părintele Cătălin. L-am cunoscut odată. E un om de onoare. Şi face eforturi incredibile pentru cei mulţi. Staţi aproape. Vă felicit. Sunt cu inima alături de voi doi. Şi de părintele. Aş dori dacă se poate un concert şi la Cisnădie. I-am spus Părintelui Ucă şi e de acord. Sunt zeci de oameni care vorbesc despre cenaclu. Dacă pot să vă ajut cu ceva, vă rog să-miscrieţi. Aştept lucruri noi pe blog. Mii de mulţumiri.
Simina Maria Vintilă