miercuri, ianuarie 4

CENACLUL CU SITE ADORMIT!

ENTUZIASMUL LA NOI...
   Ceva s-a întâmplat. Mai întâi elanul, apoi entutziasmul, fericirea de a scrie şi de a informa frumos pe cititorii cenaclului. Apoi, o pană tehnică, câteva lamentaţii şi stop...
Siteul cenaclului doarme...
Noi dormim...
Eu cel dintâi...
Şi după mine şi obştea...
Unii se mai trezesc din aţipire şi întreabă: Trebuie să facem ceva!
    
TREBUIE!
Dar cine? Noi, tu, eu , voi, ea, ele, ei, sau cititorii siteului... Doar nu vor veni ei să ne corecteze neajunsurile...
Am scris chiar acum ceva pe site! 
Şi o întrebare de bun simţ pentru o gospodărie ce se vrea fecundă:
UNDE SUNTEM?
VREAU să vă rog ceva. Hai să fim mai practici. Ne facem de ruşine în faţa lumii! 
Bine, ştiu că at trebui să fie altfel, dar ce să fac  dacă cei care au conceput siteul nu mai au timp de noi....
Dar oare nu mai există oameni inspiraţi, tehnici, miloşi care să ne ajute...
Hai, să-i căutăm. Mai daţi şi voi un telefon, mai dau şi eu, mai scriem câte ceva pe site, chiar fără foto, chiar aşa cum putem...
Intraţi chiar acum pe site şi vedeţi cum arată!
Puteţi dormi aşa de liniştit!
Eu nu prea pot să dorm!
Bine, noaptea e un sfetnic bun...
Pe mâine...
Dar, ca să murim e prea mult!
Haideţi la treabă!
Părintele Cătălin