duminică, mai 6

GÂNDURI ALBE
 CENACLUL LUMINĂ LINĂ!   

BISERICA DIN FUNDATA
 Frământările care m-au bântuit în ultima vreme încerc să le dau uitării. Cenaclul Lumină Lină îşi regăseşte publicul firesc şi mă simt fericit. Am fost invitaţi să cântăm vineri, după Înălţare, la Fundata, în memoria eroilor ce au căzut în al Doilea Război Mondial.
Mergem cu toţii şi simt o renaştere în "duhul" cenaclului. Avem nevoie de public şi de mărturisire. Nu putem trăi fără spectacole, fără a crede în noi înşine. 
Mă gândeam că va fi frumos la Mateiaş în 13 mai. Simt lucrul acesta. Apoi şi la Ruşi... Ducem cu noi spiritul neamului şi speranţele noastre. 
Parcă începem să fim mai uniţi. Dar e nevoi de multă incisivitate.
Claudia Nemeş a pus pe site predica mea de azi. Mulţumesc! E o jertfă. Mai ales că nu i-am cerut acest lucru. Şi mai ales că nimeni nu a ascultat rugămintea mea de a redacta stenograma emisiunii cu Părintele Colţea... Deşi, cred că toţi au citit... Da... Acum însă iată un fel de balsam. Exact ceea ce-mi place, ceea ce aştept de la toţi membrii cenaclului să se jertfească, să mă surprindă cu iniţiative. Nu se poate altfel. Dacă ei vin la mine doar ca să anunţe că sunt obosiţi, că au probleme personale, că nu mai au curaj, mă întreb unde mai e spiritul cenaclului? Vreau dăruire. Vreau ca fiecare să se trezească dimineaţa şi să-şi pună întrebarea: „Eu ce am făcut astăzi pentru cenaclul meu?” Atunci credem cu adevărat în acest ideal. Restul e poveste...
Cât despre întâlnirea din parc de vineri, tot Claudia ne scrie: "...intalnirea din parc m-a bucurat foarte mult, eram aproape toti, pt mine a fost deosebit, m-am bucurat de fiecare coleg in parte, ne asemanam sau suntem diferiti, nu conteaza, suntem frumosi, sau macar ne straduim sa devenim "frumosi", cred eu. Cred ca asemenea intalniri ne unesc si ne apropie mai mult, ne ajuta sa ne cunoastem mai bine.... " Voi ce spuneţi?
...
Din Germania ne scrie frumos un prieten al cenaclului, Mimi Băncilă. Ne numeşte "familia spirituală" a sufletului său. Ce minunat! Şi ne trimite o fotografie deosebită... Astfel de iniţiative te remontează... Sunt oameni care aşteaptă mult de la noi şi ne văd aşa cum trebuie să fim... Mulţumim frumos!
...
Se lucrează de zori la CD-ul cel nou al cenaclului, care va fi alcătuit numai şi numai din muzică patriotică. Duminică lansăm la Mateiaş acest CD. Să fie într-un ceas bun!
...
Mai avem nevoie de câte un gând bun de la voi. Scrieţi şi voi ceva mai mult, mai frumos, mai de suflet. Vă aştept pe email!
Părintele Cătălin