luni, februarie 13

BECALI DESZĂPEZEŞTE VRANCEA!
"Fac sfânta cruce şi îi mulţumesc lui Dumnezeu că lucrurile nu sunt mai rele şi mă rog să nu mai dea zăpadă. O să muncesc până la 2-3 noaptea până Dumitreştiul se deszăpezeşte tot. Şi mâine ne mutăm în altă localitate", a spus patronul Stelei.
Becali este hotărât să-şi facă treaba în orice condiţii: "Dacă şi cu parcă se plimbau în barcă. Dacă se strică vremea, mergem înainte ca ruşii.... Ca să nu spun ca ruşii, hai să spun ca Alexandru Macedon: înainte până la final şi mergem pe Bucifal. Bucifal pentru ultima oară. Eu şi cu Bucifal  şi cu asta basta, dacă nu se mai poate".
Omul de afaceri spune că el şi voluntarii săi au de deszăpezit 16 sate. "Sunt 16 sate, până nu se face totul nu plec de aici stau şi la noapte, mâine dimineaţă trebuie să plecăm în altă parte. Până mâine vor fi 12 vole aici şi 10 camioane. Sunt deja 200 de oameni voluntari care au venit sau pe care i-a adus eu. Vola deszăpezeşte drumul în faţă şi în spate oamenii stânga-dreapta cu lopata, pac-pac repede deszăpezesc casa. Tot termin astea 16 sate azi, mâine vedem. Le-am cumpărat bocanci, şosete, căciuli. Mâine am comandat un camion cu mălai, făină şi de toate, la ora 12.00 sunt aici", a spus Becali.


Gigi Becali a făcut un apel şi către oamenii cu bani din România: "Oamenii care au bani ar putea trimite un camion cu alimente şi să vină aici. Nu cred ca e o mare problemă, dar sunt comozi. Asta e apelul care îl fac la oamenii mai bogaţi. Dacă nu să fie sănătoşi că le fac eu pe toate".
În cursul dimineţii, Gigi Becali s-a declarat dezamăgit după ce a văzut că, în faţa Consiliului Judeţean Vrancea, din Focşani, s-au adunat doar 50 de oameni şi i-a dat dreptate premierului Ungureanu, că oamenii sunt leneşi. Patronul Stelei a făcut un nou apel în direct la România TV la oameni să iasă la deszăpezit, spunând că utilaje sunt dar nu şi forţă de muncă.
Becali a precizat că va fi organizat un comandament la Primărie, de unde se va pleca la localităţile izolate. Deoarece oamenii din Focşani nu au ieşit în număr mare pentru a merge la dat zăpada, Becali a chemat întăriri de la Bucureşti.
"Va fi totul organizat, sunt 50 de localităţi izolate. Cred că o să facem un comandament la Primărie, de aici se vor strânge oamenii. Eu acolo voi sta până curăţ tot. Planul este: "la muncă", astăzi apar toate utilajele. În două zile curăţ tot. Îi dau dreptate domnului Ungureanu, eu mă aşteptam să vină 2000-3000 de oameni şi ei stau în bloc. Au ieşit 30-40. Eu am făcut aseară un apel şi nu au ieşit. Nu mă deranjează, dar sunt dezamăgit. Am chemat oamenii de la Bucureşti, am vorbit cu cei de la penitenciar să dea drumul la deţinuţi să facem treabă. Sunt pregătit de treabă dar sunt dezamgit, ce mă nene nici măcar nu e frig afară, eu am venit la tine în judeţ şi tu nu ieşiţi. Sunt leneşi. Nu voi renunţa, ce vină au bătrânii ăia săracii că sunt ăştia leneşi? Ei au nevoie de ajutor. Vor fi 12 vole mari şi mai multe camioane.  Poi forţa Steaua dar la lopată nu vin. Noroc nea Gigi, salut nea Gigi, dar atât. Fac un apel iar, că poate aseară nu au văzut: Îi aşteptăm în faţa Consiliului Judeţean Vrancea, la Focşani. Utilaje avem, lopeţi avem, dar avem nevoie de forţă de muncă. Ca să terminăm azi. Va fi o tabără de lucru şi nu plecăm până nu rezolvăm problema", a declarat Gigi Becali.