vineri, februarie 24

SFIOS AM FOST LA CLUJ!

PĂRINTELE COLŢEA, DINU CRISTE ŞI PRIETENIA CARE NU MOARE!

Mâine e o zi mare. Sper să dorm la noapte. Cu gânduri line, cu inima la cenaclu, la voi toţi! Ce mai faceţi oameni buni? Mai intraţi pe blog? Veniţi mâine la Cenaclu? Sau măcar sunteţi de departe cu sufletul lângă noi?
Hai să vă spun ce zi am mâine:


ora 9: pregătire tehnică aparatură concert cenaclu. La Sala ASTRA
ora 10: se dă înregistrarea de la TVR CLUJ. Astăzi am fost la Cluj cu Părintele Protopop Gheorghe Colţea la invitaţia lui Dinu Criste. A fost o înregistrare minunată. Am avut emoţii. Nu mai prea am exerciţiul televiziunii. Dar m-am simţit bine. m vorbit despre sinceritate şi rugăciune. Greu, nu? Mâine puteţi vedea pe cablu toată emisiunea.
ora 11: Sosirea membrilor cenaclului la sală. Repetiţie generală. 
ora 14.05: vorbim la RADIO TRINITAS cu Părintele Colţea. Emisiunea e înregistrată.
ora 17.00:CONCERT EXCEPŢIONAL GALA 100
VĂ AŞTEPT!
ÎN FINAL SIMTE NEVOIA SĂ MULŢUMESC MAICII DOMNUL PENTRU TOATE!
DOAMNE AJUTĂ!