miercuri, iunie 1

Aseară la Cluj Napoca



Părintele Cătălin Dumitrean a fost la Cluj spre a pregăti concertul de sâmbătă
CENACLUL FLACĂRA A CÂNTAT ASEARĂ LA CLUJ-NAPOCA!

"Am fost aseară la Cluj Napoca alături de membrii Cenaclului Flacăra. O atmosferă excepţională în Piaţa Unirii într-un concert de peste şapte ore în care s-au interpretat piesele grele şi minunate ale poetului Adrian Păunescu. Am stat de vorbă cu Andrei Păunescu şi cu ceilalţi folkişti stabilind detalii despre concertul nostru de sâmbătă de la Sălişte. M-am simţit bine şi am constatat că artiştii sunt cu toţii oameni fireşti şi sufletişti!
Sâmbătă 4 Iunie urmează marele concert, pe care am onoarea să îl prezint, sarcină delicată, pentru că va fi pentru prima oară după moartea poetului Adrian Păunescu când cineva încearcă să facă legătura între artişi şi scenă, dar cu siguranţă că totul va fi bine!"  
La concertul de aseară au cântat: Andrei Păunescu, Trupa Totuşi, Magada Puşkaş, Emerich Imre, Mircea Vintilă, Valentin Moldovan, Mihai Napu, Octavian Bud, Florin Săsărman şi mulţi alţii.


Octavian Bud, autorul melodiei "Niciodată" vine şi el la Sibiu! Deşi nu a fost trecut iniţial pe afişul concertului nostru aseară la Cluj l-am invitat pe Octavian Bud să cânte la Sălişte: Niciodată, nicodată; Să nu uităm de cei mai trişti ca noi!"