vineri, iunie 3

MÂINE GALA CENACLULUI LUMINĂ LINĂ


ULTIMA SEARĂ DE VEGHE!
VENIŢI ROMÂNI!
VENIŢI LA CLIPA BUCURIEI!
LA SĂLIŞTE VOM APRINDE MÂINE FLACĂRA CELEI MAI LINE LUMINI!
"Au venit primii invitaţi: Victor Socaciu, George Nicolescu şi Cătălin Stepa. După o zi plină de încărcătură organizatorică: amenajarea scenei, rezolvarea problemelor de electricitate, program de propagandă audio, stabilirea amănuntelor de cazare desfăşurate pe parcursul a 8 ore etc,în cele din urmă am fost încântat să îi aştept la Şura Mare (artiştii au venit de la Topliţa şi le-am ieşit în întâmpinare) şi să îi primesc pe aceşti minunaţi artişti ai poporului român. Cu bucurie am povestit timp de câteva ore despre Cenaclul Flacăra, Adrian Păunescu şi problemele actuale ale poporului român. Amintiri multe, episoade interesante din trecutul cenacluluipe care odată am să vi le reproduc, când lucrurile se vor mai aşeaza după această furibundă febră colectivă şi organizatorică în care mă aflu." PĂRINTELE CĂTĂLIN 
Cu Victor Socaciu într-un moment de emoţie şi prietenie
George Nicolescu şi doamna impresară Brânduşa Simion
PROGRAM MÂINE:ORA 12 SOSIRE ARTIŞTI  ORA 13 ŞEDINŢĂ DE STABILIRE A ORDINII MELODIILOR DIN CONCERT  ORA 14 PRÂNZUL ARTIŞTILOR ORA 15 REPETIŢIE LA LOCUL CONCERTULUI  ORA 17 CONCERT CENACLUL 
Cu Cătălin Stepa fiul marei cântăreţe Tatiana Stepa. Cătălin este un om de o sensibilitate aparte, un suflet cald şi minunat.

VĂ AŞTEPTĂM LA SĂLIŞTE!