duminică, iulie 24

!!! AM SCRIS VERSURI SI PE BLOGUL DE POEZIE !!!

ITALIA- sau puţină melancolie...
Foto: în curte la Basilica San Antonio sâmbătă ora 16
VĂ SALUT DIN ITALIA!
Am ajuns la Padova! Sunt bine şi blând cu dorurile voastre. Sfântul Anton m-a aşteptat, iar acum mă simt ca un copil liniştit şi plin de lumină! Încerc să mă odihnesc, să fac planuri de viitor departe de casă, dar plin de destin românesc. Să nu vă închipuiţi că sunt extraordinar de detaşat de ţara mea. România înseamnă fatalitatea şi mântuirea mea. Italia înseamnă Columna de unde a început românismul. Fără Împăratul Traina nici eu, nici voi nu aţi fi existat. Sunt poate cumva la rude, dar nu mă pot desprinde de fiorul naţiei mele. Aveam poate doar puţină nevoie de cerul cald al Italiei şi de puţină melancolie. orice dor ne face bine... Vă trimit mâine sau poimâine mai multe fotografii! Fiţi binecuvântaţi! Nu vă uit niciodată!
Ora 14.La Peschera e vară şi palmierii suspină în frumos!
Verona ora 17.30 Poapas liric şi tradiţional la casa Julietei. Sute de oameni iubesc şi caută un strop de linişte... Ce ar fi viaţa fără iubire şi pace? Romeo şi Julieta atrag prin ideea de jertfă. Iubirea înseamnă sacrificiu sau nimic!


 Mesaj pentru prieteni!
P.S. Vă rog să mă înţelegeţi! Nu pot scrie des şi mi-am propus de data aceasta să stau mai liniştit! Pot citi pe net mesajele celor care se obosesc ca să îmi scrie ceva. Dar, ca să scriu la Internet, cu ataşare de foto, presupune timp şi reţea bună. Nu am un interenet prea bun. Dumneavoastră însă puteţi să îmi scrieţi. Chiar m-aş simţi bine.Dacă doriţi. Mă bucur când sunt căutat de prieteni.  Când am putut v-am scris zi de zi. Probabil marţi sau miercuri vă mai trimit ceva poze. Nu vreau însă să credeţi că liniştea mea înseamnă uitare pentru voi. Nu! Dar, am nevoie de linişte şi vreau să îmi readun puterile. Vă port în rugăciuni!