miercuri, iulie 27

fotoreportaj

ROMA ŞI O ZI DE SOARE!
SUNT LA VATICAN ŞI MI-E DOR DE RĂSĂRITUL MEU! SALUT INSA SOLEMNITATEA APUSULUI!

Mă ţin de cuvânt. 
Pentru a scurta depărtările e mai bine aşa, să vă ofer un fotoreportaj şi mici comentarii pe vedere. Impresiile vă aparţin! Deocamdată doar o parte din pelerinajul Cetăţii Eterne. A fost o zi extraordinar de obositoare şi plină de lucruri frumoase. Am mai scris despre Roma. Acum nu vreau decât să arăt că nimic nu se schimbă în viaţă. Mai ales lucrurile minunate şi încărcate de eternitate.Vă mulţumesc că îmi sunteţi alături!




Popas in Piaţa Nevona. Statuile vorbitoare, artisti plastici şi o lume plină de bucurie


Piata Panteonului! Sute de tineri aleg blandeţea fântânilor de vară! Roma e o poveste, iar cei mai mulţi visează la poveşti frumoase. E dreptul lor...



 Castelul de lângă podul San Angelo. Călătoria continuă!





















Piata Venetiei. De aici vorbea mereu Ducele Musolini!Astăzi a rămas legenda şi admiraţia călătorului...
La Panteonul cel vechi, astăzi Biserica Sfânta Maria a Martirilor. Drumul e din ce în ce mai palpitant!
ROMA SI BISRICA SANTA MARIA A MARTIRILOR
Eu şi Columna lui Traian! Aici e neamul meu! De la această columnă a început totul!
Pe măsură ce voi mai descărca din fotografii vă ofer şi ce a mai fost... Drumurile vieţii mele continuă...