luni, iunie 18

CUM SE POATE FACE MISIUNE CREŞTINĂ CU CENACLUL!!

CENACLUL LA RUŞI: IUBIRE ŞI PACE ÎNTRE FRAŢI!      
 Mărturisesc că nici eu nu ştiam până duminică la ora 12 că vom cânta la Ruşi. Ajunsesem acasă după Sfânta Liturghie şi mă gândeam că voi merge împreună cu Părintele Petru la Ruşi pentru Sfântul Maslu. M-am pus câteva clipe la odihnă şi apoi am fost trezit de telefonul Părintelui Ioan:- Părinte Cătălin vă aştept la Ruşi. Sper că nu v-aţi răzâgndit!I-am răspuns puţin buimac, dregându-mi vocea ca să-mi ascund starea de somnolenţă:                                                  - Nu se pune problema părinte. Cuvântul dat e cuvânt dat. Staţi liniştit vom veni!                                                                                                                                                          Mi-am luat apoi la revedere şi am rămas puţin gânditor. Mi-am adus aminte de bucuria acelor oameni care acum o lună s-au întâlnit prima dată cu Cenaclul Lumină Lină. Şi a rezultat un concert unic. În sala Căminului Cultural a fost o atmosferă aprinsă şi minunată. Cineva însă mi-a sugerat ca următorul concert să îl facem în biserică:                                                                                                                          "- La Ruşi este o biserică frumoasă Părinte Cătălin. Chiar am fi dorit să fie cenaclul acolo. La Sfântul Nicolae!"
Acest gând m-a determinat să iau repede o hotărâre:
- Merg cu Cenaclul Lumină Lină! Astă seară concertăm pentru Maica Domnului şi pentru Sfântul Nicolae.
PUBLIC CALD, CREŞTIN ŞI IDEAL!
Am telefonat colegilor mei. Le-am dat oră 17 drept oră de adunare. Cu toţii s-au entuziasmat. S-au mobilizat exemplar şi la ora 17.15 minute plecam din staţia de benzină Petrom, la ieşirea spre Mediaş.
Ce a urmat a fost frumos şi unic. Mai întâi surprinderea totală a Părintelui Ioan. Când ne-a văzut intrând cu boxe, cu stative, cu orgă, cu membrii cenaclului, i se părea că visează. I-am spus:
- Părinte a venit Cenaclul!
Părintele s-a bâlbâit fericit:
- Nu se poate! E minunat! Of, dacă ştiam... Venea tot satul... Sunteţi iubiţi aici... Extraordinar!
L-am liniştit imediat:
- Lăsaţi părinte! Cântăm pentru Hristos şi pentru cine se va găsi. Nu contează câţi vin. Cei curaţi vor fi aici împreună cu noi. Îi va aduce Duhul Sfânt. Noi suntem Cenaclul misionar Lumină Lină. 

ACUM O LUNĂ ÎN CĂMIN
  Ce a urmat deja se cunoaşte şi s-a scris frumos în cronica de aseară. Un concert dăruit. un mod minunat de a ne exprima ortodoxia. Chiar astăzi citind  cu mare interes  articolele de pe siteul "LUMEA CREDINŢEI" îmi spuneam în gând: Uite mulţi scriu minunat şi bine! Poate dacă am face mai mulţi acţiuni în mod unitar. E superbă orotodoxia să te tot minunezi de ea, Ortodoxia e iubire. Şi prin scris, dar mai ales în mod pragmatic. Prin osteneala deplasărilor, prin programe sociale, prin apropierea de oamenii simplii din parohii, prin fapte spontane, prin jertfa unor oameni care însă trebuie să rămână curaţi la suflet ca să poată dărui mai departe şi să-şi menţină efervescenţa misionară.
Concluzii:
1. Acesta este adevăratul spirit al Cenaclului Lumină Lină.
2. A fost o deplasare simplă, spontană, curată şi fără de ispite.
3. Toţi membrii cenaclului s-au străduit să fie dăruiţi, oneşti şi aproape unii de alţii.
4. Ne-au lipsit cei ce au lipsit. Motivaţi evident.
5 Localitatea Ruşi rămâne un loc puternic pe harta cenaclului. La egalitate cu Mateiaş şi Homorod.
6. Cântecele noastre aduc pace pe inimi. Şi dorinţa de a face ceva mai mult.
7. Da, este nevoie să facem şi mai mult. Cenaclul nu are nevoie să moară. El are trebuinţă doar de gazde hotărâte, de un sprijin material mai serios, de prieteni calzi, de idei clare şi de membrii cuminţi şi dăruiţi lui Dumnezeu.
Vă mulţumesc tuturor
Mergem mai departe!
Duminică vom fi la Bogata- Braşov! 
PĂRINTELE CĂTĂLIN


dumitreancatalin@yahoo.com!??
Mulţumim în mod deosebit şi celor care au fost cu sufletul alături de noi scriindu-ne pe internet. Apreciem grija lor şi faptul că mai mereu nu uită să trimită măcar un cuvânt.  Aşa arată prietenii adevăraţi!