joi, noiembrie 8

PĂUCA A CUNOSCUT FRUMOSUL CREDINŢEI CU CENACLUL LUMINĂ LINĂ!!! Foto-reportaj de la Păuca

Când ai un primar ca domnul Nicolae Dancu, un preot paroh atât de sensibil la frumos şi o comunitate creştină receptivă la bucurie, poţi să te declari un cetăţean fericit în patria ta. E o concluzie pe care am tras-o astăzi la Păuca, după un nou concert reuşit al cenaclului nostru. Totul a fost bine. Am mers cu un grup mai restrâns, dar am atins clipe de rară înălţime sufletească şi aprindere duhovnicească. Un concert pe linia celor mai reuşite.



Părintele a fost plin de emoţie la sfârşitul concertului, când parcă nu găsea cele mai minunate cuvinte ca să ne mulţumească. Dar, mulţumirea noastră a fost una evidentă, de vreme ce am văzut din nou chipuri senine, lacrimi de speranţă şi frăţietate adevărată.


Am început cu piesele "Veniţi la noi" şi "Doamne eşti a mea iubire"


Cristi şi Ionică au emoţionat pe deplin asistenţa

Cristina a readus în actualitate cântecul "Trei sferturi în Cer"



Florin de la AMBIENT  a vorbit minunat de prietenia sponsorului cu misiunea creştină


Domnul primar Dancu ascultă fascinat cântecele patriotice

Şi Maica Domnului se bucură mult de acest cenaclu



Oameni buni, oameni liniştiţi, oamenii adevăratei credinţe... Ce frumos e la cenaclu!


Şi dorinţa de a fi mereu aşa în Biserică...


Copiii din Broşteni au bătut calea până la Păuca pentru a debuta în cenaclu... Supreb!

La Primăria din Păuca într-un decor de pace sufletească 


Şi, inevitabila "şedinţă" a Cenaclului Lumină Lină de după concert. Analizăm şi ne bucurăm de reuşite...
Mulţumim Maicii Domnului pentru toate!