joi, noiembrie 15

Sunt ceea ce sunt nu ceva ci CINEVA..........



Am cunoscut un om care mi-a impus respect prin simpla prezenţă şi care m-a făcut să mă simt nu îndeajuns de bun pentru el, în sensul motivaţional al cuvântului. Şi nu mă satur să povestesc despre el, şi simt pur şi simplu nevoia să mai spun odată că în sfârşit am cunoscut un om care m-a făcut să vreau să fiu mai bun, am cunoscut pe Părintele Cătalin, datorită căruia sunt mai bun şi de la care am învaţat să am respect pentru cei care sunt mai mult decât mine, chiar dacă mi-e greu să recunosc faptul în sine.
Mereu am crezut că sunt suficient de bun. Oricum, mai bun decât mulţi alţii. În realitate, m-am închis într-un cerc strâmt al autosuficienţei şi am suferit crunt la orice ieşire din acest cerc. Orice critică am interpretat-o ca pe un afront adus comodităţii mele şi cercului strâmt în care m-am autoproclamat .
Dar am greşit.
Sunt un om ca toţi ceilalţi şi atât. Deci, cine sunt eu să merit fericirea? Cine sunt eu să urlu după dreptate? După un tratament princiar din partea vieţii, oare chiar am dreptul să am tot ce îmi doresc de la viaţă?
      Sunt ceea ce sunt nu ceva ci CINEVA, un om care are ceva de spus , are ceva de oferit celor din jurul său.  MULŢUMESC PĂRINTE CĂTĂLIN!

Rodean Radu