vineri, noiembrie 9

MEREU MINUNAŢI ŞI MEREU PLINI DE IZBÂNDĂ: NOI, CENACLUL LUMINĂ LINĂ!!!


         MESAJ DE SPERANŢĂ ŞI PACE SUFLETEASCĂ DE LA PĂRINTELE CĂTĂLIN
O MICĂ VACANŢĂ ŞI REVENIM!

Hai să începem cu revenirea. Adică cu sfârşitul lunii noiembrie când va începe un ciclu de concerte „speciale” ale cenaclului. Vom merge la: Rod, Dumbrăveni, Copşa Mică, Mediaş, Moşna, Roşia etc. Apoi, la anul urmează Gura Râului, Roşia, Poiana, Bistriţa- turneu-, Buneşti-Braşov. Dar mai avem şi alţi prieteni, care, dacă ne vor solicita, prin telefon la echipa noastră managerială, vom încerca să fim prezenţi.
Mi-e deja dor de Cioceni, de Mateiaş, de oamenii de acolo, de preoţii care fac totul ca cenaclul să ajungă la dânşii şi care sunt o balustradă morală pentru prezentul şi viitorul acestui cenaclu.

MULŢUMESC COLEGILOR MEI!

La capăt de turneu  vreau să mulţumesc membrilor cenaclului care m-au ajutat în concertele din acest sezon. Au pus suflet, pasiune şi dăruire. Mulţumesc, de asemenea şi organizatorilor de turneu, de concerte şi tuturor celor care s-au implicat managerial pentru buna prezentare a cenaclului.

TURNEUL ÎN DATA ŞI CIFRE
           
Cenaclul a străbătut în această toamnă aproximativ 3700 de kilometri. Am cântat în săli, în biserici şi în locaţii de asistenţă socială. Am efectuat aproximativ 47 de ore de concert efectiv, fără a mai pune la socoteală repetiţiile şi orele de deplasare. Am mers prin întreaga ţară, Iaşi, Braşov, Bistriţa etc. Am dormit mai mult pe maşină, am simţit povara căldurii, a frigului, a dorului de a fi mai buni şi am izbutit să facem ceva deosebit prin concertele noastre. Am avut şi debutanţi, am întărit în valoare pe cei vechi, am refăcut punţile de prietenie între cei cu inima bună şi ne-am despărţit de cei care nu au avut puterea sufletească să se dăruiască până la capăt. Am fost şi uniţi, şi mai greu de urnit în unele acţiuni, am fost şi buni şi calzi, şi prietenoşi, şi dificili, şi limpezi, şi inspiraţi şi cu greşeli, şi cu reuşite. Dar, am realizat ceva unic în România, un mod excelent de a face misiune creştină şi naţională, şi de a aduce bucurie între oameni.
     
MERGEM MAI DEPARTE
MESAJ SPECIAL PENTRU CEI DRAGI: ŞTEFAN, RADU……
De acum lăsăm viitorul să vorbească. Aşteptăm idei noi, propuneri concrete ( o, cât de mult ne lipsesc ele uneori), idei constructive şi prietenia celor ce ne citesc pe această pagină. Până la proximele acţiuni, lipsesc, fiind plecat câteva zile în străinătate, dar mă reîntorc şi aştept să vedem cum au înmulţit talanţii încredinţaţi: Ştefan,Radu, Andrei, Alexandru, Augustin, Vlad, Mihai, Dan, Cristian, Nelu, Cosmina, Cristina, Adina, Angela şi toţi ceilalţi. Aştept chiar cu interes. Sper ca la întoarcere să nu găsesc doar un biet şi asudat „talant” în palma dumneavoastră.