vineri, decembrie 24

24-25 Decembrie 2010

HRISTOS SE NAŞTE, MĂRIŢI-L!
HRISTOS DIN CERURI, ÎNTÂMPINAŢI-L!
HRISTOS PE PĂMÂNT, ÎNĂLŢA-ŢI-VĂ!
( SF. GRIGORIE DE NAZIANS)

-MESAJUL DE CRĂCIUN AL PĂRINTELUI CĂTĂLIN-

Să fim mai buni!
Să fim altfel!
Să fim iesle pentru durerile celorlalţi!
Să uităm de durerile noastre!
Să nu mai credem în rănile noastre!
Să dăm o lacrimă pe zi pentru aproapele nostru!
Să sărutăm cu căldură în fiecare noapte obrazul Maicii Domnului!
Să ne aducem aminte că cei din cer se uită mereu la noi!
Să facem din vrăjmaşi o floare de rai!
Să zâmbim în suferinţă!
Să uităm de noi şi de interesele noastre
Să spunem oricui: Iartă-mă! Iartă-mă! Iartă-mă!
Să ne bucurăm cât timp ne mai vedem unii cu alţii!
Să nu pierdem nici o clipă de a ne dărui totul şi oricui!
Să nu spunem niciodată: Ajunge, nu mai pot!
Să cântăm! Să iubim! Să fim noi înşine un cer!

La mulţi ani, fraţii mei!


Epitaf

Aripă de înger, peste prunc se-aşează
oştile iubirii cântă linu-i lin
sunt şi eu acolo cu speranţa trează
Hadeţi, lângă mine, să trăim divin!

Fluier în smerire, focul se aprinde
din hotar de munte către zori de zi
sunt şi eu în iesle, fără de cuvinte
Haideţi, în tăcere, că nu e târziu!

Magii în mirare, drumul mereu darnic
fără de răscruce, doar cu tresăriri
Şi mă simt un clopot care bate harnic
Vezi, cum lăcrimează stele în simţiri

Maica împăcării, îmi arată dorul
şi o rază caldă luminează cer
Pruncul ne zâmbeşte şi ne dă fiorul
Şi cântăm de-a pururi: Doamne, lerui ler!  



Zoriori de pace

Zoriori de ziuă
pace peste lume
noaptea mea de suflet
noaptea mea de cer
Viflaemul plânge
şi o biată cruce
îşi aşteaptă pruncul
Leru-i Domne, ler


Unde e răspunsul
vieţii de iubire
alba dăruire
fă-te iar mister
Viflaemul cere
blânda ta smerire
îngerii frământă
Lerui Doamne, ler

24 Decembrie ora 23.10

Ştiri:
 Cenaclul Lumină Lină!

- Astăzi am avut două recitaluri la Căminul de Pensionari de pe Strada Dealului şi la Biserica Sfântul Ioan Iacob Românul-

ora 12:
Sala de Mese a Căminului,
atmosferă entuziastă,
cântece, poezie, folk. colinde
aplauze, bucurie şi pace sufletească
150 de persoane

ora19:
Biserica Str. Dealului
frumos, căldură sufletească, emoţie şi bucurie
multă linişte, cântece la unison, suflete blânde şi luminoase
o seară de neuitat
60 de credincioşi