duminică, decembrie 19

                      Dor din Sălaj

( pe ai mei creştini îi alint şi îi port în cuvântul meu de pace. Vă scriu chiar din Catedrala din Zalău, din timpul concertului Cenaclului Lumină Lină. Vă dedic şi vouă o pezie ca să ştiţi că nu vă uit. Dacă ciţiţi şi alţi prieteni ai mei, desigur că vă este adresată şi dumneavoastră această lumină lină.)


Of ce dor din Sălaş după cerul suprem
mă trudesc amintiri din am ea pătimire
şi de-aici din concert de lumini vă îndemn
spuneţi, faceţi ceva să fim numai iubire

Of ce jale de rai, tânguind mă cuprinde
iar colindul îmi pare o curată simţire
Li chiar dacă aveţi doar păreri suferinde
spuneţi, faceţi ceva să fim iarăşi iubire

Of, ce leac am acum, mă simt milă şi pace
Vă doresc sărăbători de curaj şi trăire
Nu uitaţi, ce vă spun dorul nostru nu zace
Şi e cer şi pământ şi o mare iubire