luni, decembrie 13

A FOST PACE ŞI CÂNTEC LIN LA BAZNA!


   Azi noapte ne-am întors de la Bazna epuizaţi şi fericiţi. Cântecele noastre au atins din nou multe suflete, care au avut surpriza sa constate că in Romania anului 2010 există un cenclu care invită oamenii la ceva în plus, la ieşirea din banalul zilei, la cântec, la meditaţie duhovnicească, la bucurie si la rugăciune. Ca de obicei, întalnirea noastră cu credincioşii unei comunităţi a avut darul de a descoperi valorile din localitatea respectivă, astfel ca putem trage urmatoarele concluzii:

1. Am constatat din nou un cor de copii minunaţi pregătiţi de prof. Maria Vava. Îmbrăcaţi minunaţi în haine româneşti, ei au oferit un program de muzică şi poezie creştină numai pe versurile Părintelui Cătălin Dumitrean. Apoi, desigur au cântat la fel frumos si colinde tradiţionale.
2. Corul bisericii a interpretat într-un mod deosebit de frumos o colindă cu specific local.
3. Lumea a cântat din nou la unison cântece din repertoriul cenaclului. Ne-a impresionat modul în care oamenii au recepţionat în lacrimi binecunoscuta piesă Ruga pentru părinti. AM FOST EFECTIV IMPRESIONAŢI...
4. Gazdele, părintele, comitetul parohial, ne-au întampinat cu fior si ospitalitate desăvărşită. Am simţit bucuria pe care au avut-o aceşti oameni, pentru ocazia oferită, aceea că un cenaclu creştin să ajungă în biserica dânşilor. Ne-au mulţumit şi ne-au rugat să revenim neaparat în luna februarie cu un concert. Vom reveni! 
5. Au fost momente de mare înaltare sufletească, public cald şi ideal.

   Interesant, în ciuda faptului că ne deplasăm aproape zilnic în diferite comunităţi, că drumurile sunt lungi şi grele, că spectacolele presupun eforturi mari, noi totuşi suntem fericiţi şi rezistăm. la întoarcere am simţit o pace sublimă în microbuz, un fel de stare de rai şi de minune experimenată. Am fost la Bazna, am fost în pridvorul bucuriei...