joi, februarie 17

Părintele Cătălin vă oferă:

O nouă apariţie editorială, cartea de poezii:
LUMINĂ LINĂ!



"În proiectul meu de a oferi mai multă bucurie credincioşilor mei şi iubitorilor Cenaclului Lumină Lină, am purces la adunarea poeziilor scrise în lunile decembrie, ianuarie şi februarie într-un mic volum intitulat sugestiv: Lumină Lină! Intenţionez să fac acest lucru odată la trei luni, adunând laolaltă creaţiile mele de ultimă oră, mai ales pentru cei care nu au citit aceste poezii, neavând acces la internet, dar şi pentru cei care apreciază valoarea poeziilor mele în formula eternă şi romanţioasă a cărţii. Eu sper să vă bucuraţi din suflet pentru acest eveniment care adună laolaltă câteva trăiri profunde din viaţa mea pământească.
Mulţumesc Bunului Dumnezeu că mi-a dăruit inspiraţie pentru a scrie poezie, celor ce cred frumos în poezia mea şi celor care cu bucurie ostenesc la această lucrare.

Duminică această broşură cu poezii de iarnă şi de suflet va fi lansată în cadrul concertului Cenaclului Lumină Lină, la ora 18 la Biserica de pe Strada Înfrăţirii"
PĂRINTELE CĂTĂLIN