luni, februarie 28

INTERVIU DE PRIMĂVARĂ!




MARIA VARGA MĂRŢIŞORUL DE AUR  AL CENACLULUI LUMINĂ LINĂ, NE MĂRTURISEŞTE:
"Prin Cenaclu m-am deschis sufleteşte!"

Astăzi, în pragul primăverii o echipă a Studioului Trinitas Sibiu s-a deplasat la Cisnădie la Liceul M.I.U. pentru a sta de vorbă cu Maria Varga, cea mai nouă membră a Cenaclului Lumină Lină, o descoperire a Părintelui Cătălin într-un concert din 4 decembrie 2010. Reporterii Alex Forţ şi Ştefan Ion, au luat Mariei primul interviu din viaţa ei. Vi-l dăruim ca pe un mărţişor de suflet şi aşteptăm reacţiile dumneavoastră. După ce veţi citi acest interviu, trimiteţi pentru Maria un cuâţnt de încurajare pe adresa blogului nostru. Şi, să nu uitaţi Maria are nevoie şi de un ajutor material concret pentru a-şi putea susţine şi promova talentul şi viaţa...
Reporter:
- Maria, te rugăm să te prezinţi singură!
Maria:

-Mă numesc Varga Maria sunt eleva in clasa a Xii, la Grupul Şcolar Industrie Usoara, din localitatea Cisnadie, Sibiu. M-am nascut in comuna Turnu Rosu. La varsta de 5 ani am fost data la casa de copii Hegel din Sibiu pentru  că parinţii mei au considerat că nu mă mai pot intretine. Suntem patru fraţi la parinti, eu fiind a treia. Am stat la Hegel până la vârsta de 11 ani şi jumătate, după care am fost dată la familia

Vitan impreuna cu sora mea, Elisabeta, unde dupa 2 luni nu ne-au mai putut întreţine pentru că au trebuit să plece din tară. În cazul asta am fost distribuiţi la o altă familie.
Rep: - Cum se numea familia?
Maria: - Familia Mitris oameni deosebiţi şi care ne-au oferit o educaţie foarte bună timp de 7 ani. In momentul de faţă însă locuiesc la Centrul de Plasament Dadiv Bucur. Am ajuns aici tot datorită faptului că nu au mai fost posibilităţi materiale spre a fi întreţinută.
Rep:- Cum ai început să cânţi Maria?
Maria: -Datorita bunei educatii primite am avut parte de o grija deosebita, fapt care mi-a dezvoltat fiorul muzical. Muzica religioasă pe care o interpretez de curand o consider chiar un sprijin afectiv deosebit, deoarece este foarte apropiata şi potrivită sufletului meu.

De curand, într-un concert al cenaclului am interpretat "O Măicuţă Sfântă", însă cunosc si alte pricesne minunate. Eu însă cânt muzică religioasă încă de la varsta de 5 ani.  Educatia religioasa am primit-o de la o varsta frageda, am cantat şi la strană în mai multe Biserici. De exemplu, înainte de Craciun am sustinut un concert de colinde la Casa de Cultura din Cisnadie, în cadrul Cenaclului Lumină Lină, cu corul bisericii pregătit de Părintele Broscăţean Laurenţiu şi doamna preoteasă Ramon, unde am fost remarcată de  conducătorul cenaclului Părintele Cătălin Dumitrean , şi prin intermediul domnului Leonard Strugaru, la chemarea părintelui am fost contactată la Centul de Plasament şi invitată să devin membră activă a cenaclului şi să cânt la concertele Cenaclului Lumina Lină.

   Vreau să subliniez pentru toţi cei ce vor citi aceste vorbe ale mele, că s-a întâmplat ceva unic pentru ziua de azi, Parintele Dumitrean Cătălin m-a promovat, m-a încurajat, evident impreună şi cu domnul Leonard, dar mai ales mi-a oferit ocazia de a participa la câteva evenimente religios -culturale deosebite, unice, cum au fost cele de la Sibiu si Rupea. Aşa ceva este rar, să te ajute cineva să te promovezi...
Rep: Ce îţi doreşti pe viitor Maria?
Maria: -Îmi doesc din tot sufletul sa termin liceul si să continui studiile in medicină.
Rep: -Ce înseamnă pentru tine cenaclul şi Părintele Cătălin?
Maria: -Pentru mine Cenaclul Lumină Lină este o parte foarte importantă a sufletului meu. Vă mărturisesc sincer, poate că oamenii nu înţeleg cu toţii, dar am găsit in membrii grupului multă afecţiune, nişte prieteni adevărati. Prin ei m-am deschis sufleteste!
Şi vreau să mă integrez definitiv in acest cenaclu, dând şansa membrilor şi spectatorilor să mă cunoască si sa mă accepte printre ei.
Vă mai mărturisesc ceva deosebit, pentru mine Părintele Catalin este un om minunat ,cu un suflet de aur. Cu ajutorul parintelui am reuşit să mă redescopăr pe mine însumi. Dumnezeu să ne ţină pe toţi în paza lui.