joi, februarie 10

TELEFON PENTRU MĂRGINIME

DIN INIMA CENACLULUI LUMINĂ LINĂ!

  E cert, e frumos, îmi tremură sufletul. Vom cânta în Mărginimea Sibiului!
După 1984, ultimul popas al Cenaclului Flacăra în Mărginimea Sibiului, iată a venit vremea ca un nou cenaclu să ajungă în pridvorul Carpaţilor, adică în aceste locuri de taină şi cuget românesc.
  Astăzi la ora 14.00 am fost sunat de omul cu şapte inimi, l-am numit pe părintele protopop de Sălişte Ioan Ciocan şi am fost anunţat:
- Părinte Cătălin, bucurie multă, e rost de frumos, Mărginimea aşteaptă Cenaclul Lumină Lină. Astfel:


20 Martie, ora 16, concert la Rod
27 Martie ora 16, concert în Poiana Sibiului.
Am mulţumit, am rămas emoţionat, am promis că vom realiza ceva unic.

- În altă ordine de idei, o echipă managerială a Cenaclului Lumină Lină formată din, Leonard Strugar-manager şi Ştefan Ion a inspectat astăzi, la ora 14.30 Sala Sporturilor din Avrig. S-a luat pulsul locului, s-au stabilit cu organizatorii detalile tehnice şi modul de sonorizare. Cu alte cuvinte, seriozitate şi spirit de dăruire. Cenaclul trăieşte! cenaclul rezistă! Cenaclul este pe val! Înainte!

Biserica din Avrig
Sala cea mare care va găzdui concertul Cenaclului Lumină Lină

P.S. E TIMPUL SĂ MAI TRIMITEŢI ŞI VOI CÂTE UN EMAIL. SUNTEM LA ÎNCEPUT DE TURNEU, AVEM NEVOIE DE ÎNCURAJĂRI, CHIAR DACĂ VĂ CUNOAŞTEM SAU NU...