duminică, martie 27


ZIUA RODULUI DESĂVÂRŞIT!

Rodit-am lumini din himere,
Şi pus-am pe inimi iubirea,
La Rod unde viaţa ne cere,
Să strângem în cântec simţirea.



Rod. 27 Martie 2011. Concert excepţional, de o înaltă ţinută morală şi spirituală. Am putea spune că este unul din cele mai reuşite concerte din ultima vreme, dacă nu chiar şi cel mai frumos. Biserica din Rod plină. De mulţi ani ne spun localnicii nu a mai fost atâta lume la o astfel de întâlnire cu caracter spiritual. Părintele paroh, gazdele, au făcut tot efortul ca să ne simţim bine şi ne-au cerut categoric ca să revenim în luna august. Ne-a impresionat efectiv felul în care lumea s-a raportat la mesajul cenaclului nostru, felul în care sute de oameni au cântat de la un capăt la altul al concertului. Celor bătrâni parcă nu le venea să creadă că au în faţa ochilor o asemenea manifestare duhovnicească. Cei mai tineri nepriveau uimiţi, încercând să ţină isonul cu interpreţii noştrii.

   Pricesnele închinate Maicii Domnului au fost capul de afiş al concertului nostru. S-a cântat: Am venit Măicuţă, Vino în Rai, O Măicuţă Sfântă, Jos sub Crucea Răsturnată, Jurământ la Putna, Rugă pentru părinţi, Încă mai este loc la cruce, Pe drumul crucii, etc.

Au fost şi alte poezii şi cântece care au fost primite cu drag de public, de fapt aş putea spune că în puţine concerte am văzut atâtea lacrimi de bucurie ca astăzi la Rod.

Rodul ne-a uimit prin bunătatea oamenilor şi prin condiţia desăvârşită a acestui concert.
Mărginimea Sibiului înseamnă iată o vatră esenţială pentru aprinderea sfintei noastre lumini, cu care dorim să facem pe oameni mai buni, mai frumoşi, mai reali!