marți, martie 22

Jurnalul unei zile pline


 Azi noapte am scris cu drag cerând celor care iubesc Cenaclul Lumină Lină şi poeziile mele, ca să încerce să fie mai aproape de această pagină chiar şi prin faptul aparent formal de a-şi adăuga profilul şi fotografia. Nu e o obligatoriu să faceţi acest lucru, dar vă spun că am o mică problemă, în ultima vreme viaţa mea e plină de" binefăcători anonimi". Aseară au intrat în două ore 276 de vizitatori. Cine or fi? Cinste lor că există. Le sânt recunoscător, dar dintr-o dată mă pun pe picior de inferoritate cu faptul că eu parcă trebuie să rămân mereu singur la înaintare cu profil, cu fotografii, cu emoţii scrise.
DA, ŞTIU, AŞA E CÂND STAI PE SCENĂ...
ACTORII SUNT MEREU SINGURI ŞI APLAUDAŢI... Marea dramă a fiecărei notorietăţi...


  Ce nu înţeleg este însă altceva, de ce oare preferă unii să se smerească şi atunci când nu este cazul, când un prieten le cere să îşi demonstreze mai temeinic prietenia. În fine, sunt mulţi credincioşi care probabil se tem să o facă. De prieteni, de prietene, de poziţia socială, de ideea de a sta doar anonimi după un calculator... Nici aceasta nu e însă o idee prea bună, că doar nu suntem la rubrici clandestine, adică să ezităm să ne arătăm prietenia pe un blog al dăruirii. Sau să înţeleg că într-o oră sau utat vreo 265 de duşmani, căci numai 10 persoane mi-au timis email... 
 Fiţi mai curajoşi! Oameni suntem! Vă aştept!


VREŢI SĂ VĂ AFIŞAŢI PROFILUL DE PRIETENI? INTRAŢI PE BLOGUL DE POEZIE ŞI ÎN DREAPTA VI SE ARATĂ CUM PROCEDAŢI!DEJA ACOLO SUNT NIŞTE OAMENI CARE SIMT CĂ MĂ PREŢUIESC DIN TOATĂ INIMA LOR!


 

  Am fost azi la cota cea mai înaltă din Păltiniş. Am reuşit să obţin transferul Antenei Trinitas de pe Guşteriţa pe cel mai înalt vârf al Păltinişului. Am fost împreună cu delegaţia de la forumul central din Bucureşti. Ore şi ore de implicare. Drumul a fost greu, vreo 6 km de la pârtia telescaunului. Durm cu maşină 4X4. Peisaje de vis.   Albul zăpezii m-a scos din ritmul gândurilor curente. Pe drum am scris şi cele două poezii afişate azi pe blogul de poezie. Am avut aşa un dor de un loc liniştit... La staţia de sus am negociat condiţiile transferului cu cei de la Radio Com. Urmează repede proiectul, achiziţionarea echipamenului, aprobări, plăţi şi instalrea antenei până pe 15 Aprilie. E un lucru important. Radio Trinitas va bate de acum pe tot Ardealul. Au fost doi ani de lupte grele pentru împlinirea acestui deziderat. Acum am reuşit. Mulţumesc Maicii Domnului.

&/&/&/



  Întâlniri şi discuţii fructuoase cu preoţii de la Rod şi Veştem.  Programe clare şi temeinice despre cenaclurile de duminică şi luni. Două zile la rând avem concerte serioase. Nici nu mă mai gândesc acumde cel de vineri de la Copşa. Acolo oraşul e plinde afişe. Lumea ne aşteaptă. Interes deosebit.Ne aşteaptă să face concerte deosebite, să dăruim.... Am fost în seara aceasta cu Leonard chiar şi în Veştem. S-au pus şi acolo afişe peste tot. Părintele Vali a vrut să ştie cum să se pregătească mai bine, ce să facă ca să ne simţim bine. I-am spus că însăşi faptul că vom fi acolo este un mare dar pentru noi şi pentru familia mea. Am verificat toate amănuntele tehnice. O să fie bine!

/&/&/&

Programul Cenaclului în următoarele zile este: 
COPŞA MICĂ -VINERI 25 MARITE ORA 17 SALA LICEULUI DE CHIMIE 
ROD - DUMINICĂ ORA 15 BISERICA SATULUI.
       VEŞTEM LUNI 28 MARTIE ORA 18 BISERICA SATULUI

VĂ AŞTEPTĂM!

&/&/&/


  Sunt cereri multe de cărţi şi cd-uri. Mă frământ mult ca să găsesc resurse financiare pentru publicarea lor şi timp. Organizatorii concertelor îmi solicită să merg la concerte cu cât mai multe cărţi. Lumea cere cărţile pe care le-am scris. Nu mai am nimic pe stoc. Trebuie să trag tare de cei dragi să se mobilizeze zilele acestea să mă ajute să public ceva. O, dacă s-ar implica mai mulţi, nu doar cu sufletul... 
O să încerc să reeditez până vineri cartea "Lumină Lină" şi un CD-cu cântece, mai exact o colecţie selectivă din cântecele scrise şi interpretate de mine în ultimii doi ani. O să fac repede un album cu cele mai bune 10 piese pe care le-am creat. Mâine la ora 10 încep treaba la birou. Aştept propuneri, mesaje de ajutor concrete. Vreau mai puţin sentimentalism şi mai mult ajutor concret. E timpul să trecem la ortopraxie. Dimineaţă sunt pe recepţie în studio. Vă rog să mă sunaţi! Între aparate mă simt ca acasă... Dar să fim împreună!
Sper ca mâine seară să fiu bucuros, să am dovezi clare de prietenie şi o să mai scriu pe blog...

/&/&/&


   AMulţumesc celor care ne mai dau câte un bănuţ pentru benzină şi uzul aparatelor.  Vin de obicei sâmbăta pe la mine şi îmi lasă câte ceva: "Pentru Cenaclu!" Nu o să cer de la nimeni nimc, dar ne bucurăm mult şi când primim 50 de lei pentru benzină, pentru hrana de drum, penru cabluri, pentru tot felul de mici cheltuieli elementare etc. Mă duc cu peste 12 oameni la drum, care nicodată nu au cerut ceva, dar mi-ş simţi mult mai bine dacă le-aş putea da măcar ceva pentru o sticlă de apă minerală. Mă gândesc că tot cei ce citiţi o să găsiţi o cale să vă rupeţi ceva din salariu pentru cenaclu. Ştiu că aveţi nevoie de bani şi pentru bucuriile personale, dar... Sponsorii mult aşteptaţi încă sunt "pe drum"... Deplasăm oameni, totul costă... Se ştie că noi nu primim nici un ban de unde mergem. Dacă am cere aşa ceva sunt sigur că s-ar deteriora mesajul misiunii noastre şi organizatorii nu ne-ar mai chema altădată. Preferăm să ne bazăm pe ce putem, pe prietenii noştrii constanţi, şi pe ce îmi mai aduc oamenii miercurea la maslu, sâmbăta şi duminica la spovedit prin pomelnice. Dumnezeu nu ne lasă!