vineri, august 19

Sub auspiciile PATRIARHIEI ROMÂNE

La Orşova s-a născut viitorul!
COMITETUL DIRECTOR RADIO TRINITAS ÎN BISERICA MÂNĂSTIRII SFÂNTA ANA

Şedinţa Comitetului Radio Trinitas s-a sfârşit abia azi noapte  în jurul orei 2. Tocmai de aceea nu am putut să postez informaţii şi poezii pe blog, dar am avut o deosebită satisfacţie după ce în cadrul discuţiilor, Studioului din Sibiu pe care îl coordonez în calitate de redactor-sef i s-a conferit o foarte mare importanţă în viitor. De la două emisiuni săptămânale permanente vom ajunge la 9 sau 10, ceea ce înseamnă un volum de muncă uriaş, dar pe care vreau să-l acopăr cu colaboratori de nădejde şi să formez un colectiv adevărat Radio Trinitas şa Sibiu. Un merit total l-a avut susţinerea competentă, prietenească şi lucidă a domnului Director General Radio Trinitas Ciprian Olinici, bun prieten al meu, al cenaclului şi al tot ceea ce înseamnă entuziasm şi valoare în Biserica Ortodoxă Română.

Privind spre viitor, cu Ciprian Olinici şi Teodor Gradinaciuc


Şi o scurtă plimbare pe Dunăre

La ora 1 din noapte discutam despre Cenaclul Lumină Lină, luând de comun acord hotărârea ca până în 1 Noiembrie să alcătuim un program clar de promovare a culturii şi spiritualităţii noastre în spaţiul binecuvântat al României. Practic începând cu această şedinţă Cenaclul Lumină Lină devine partener oficial al Radio Trinitas, o realizare excelentă şi un deziderat pe care eu l-am dorit foarte mult să fie pus în practică. De acum totul devine nu doar serios, ci cât se poate de serios. S-a stabilit şi un regulament de ordine interioară, un cod disciplinar intransigent, în care redactorii, colaboratorii, partenerii acestor instituţii nu vor mai fi acceptaţi şi menţinuţi în echipa noastră decât dacă dau dovadă de un spirit etic şi civilizat fără cusur.

A fost o zi plină de evenimente. În răgazul destul de scurt al pauzei de masă am făcut şi câteva fotografii, dar publicarea lor nu aş vrea să vă implice în gândul că aici la Orşova totul a fost boem, că am avut timp de promenadă etc. Dimpotrivă, s-a muncit şi s-au pus bazele unui viitor excelent pentru Radio Trinitas şi pentru Cenaclul Lumină Lină!
PE BLOGUL DE POEZIE AM SCRIS DESPRE MAICA DOMNULUI, DESPRE LUNĂ, DESPRE ÎNGERI ŞI DESPRE SENSIBILITATE