joi, august 4

VINERI ORA 19 CONCERT EXCEPŢIONAL AL CENACLULUI

A ÎNCEPUT  SĂ CURGĂ CU CER!
DE VICTOR STOICA -secretar Cenaclul Lumină Lină

Am fi putut aă nu fim în această seară la Biserica de pe Strada Dealului, unde au început serbările liturgice dedicate Sfântului Ioan Iacob Românul. Dar am fost, lângă părintele Cătălin şi credincioşii săi. Şi suntem fericiţi.A fost o seară de anticipare a zilei de mâine(care deşi nu avea programat un concert propriu-zis, s-a transformat într-un cenaclu îngeresc cu pricesne superbe cântate de un public numeros) O seară plecată parcă din cer şi ajunsă pe pământ cu rucsacul bucuriei. Aşa ne-a spus la final părintele. Şi eu am consemnat această declaraţie. S-a cîntat minunat. Şi îmi pare rău că nu aţi venit poate unii dincei ce ne citiţi cu interes. Părintele a dat dinamică. Se vedea că este "ispirat", că o forţă îl face să declanşeze iubirea semenilor săi. În grădina de vară a bisericii au fost atâţia oameni aprinşi de pace sufletească, care intonau cîntecele Maicii Domnului laolaltă, încît l-am întrebat pe părintele:
-De unde vin ei?
S-a uitat la mine şi mi-a spus:
- Nici eu nu ştiu! Dar au ajuns în rai şi acum se bucură!
Mâine este concertul CENACLULUI LUMINĂ LINA la ora 19. Vă aşteptăm! Vrem să fiţi mai mulţi, să cântaţi alături de Părintele Marian Mărcuş şi de echipa cenaclului.
Dăm din nou cuvîntul Părintelui Cătălin:
- Ce va fi mâine seară? Ce mesaj aveţi?
- Mă uit în ochii celor dilematici şi le spun: Nu sepoate să lipsiţi! Ar fi păcat! Voi ştiţi că cerul vă trimite bucurie! Trebuie să veniţi! Mă uit în ochii celor ce au venit şi le spun: Aţi ales partea cea bună! Aţi fost inspiraţi!...