sâmbătă, aprilie 23

HRISTOS A ÎNVIAT

PĂRINTELE CĂTĂLIN VĂ UREAZĂ:
PAŞTE FERICIT!
HRISTOS A ÎNVIAT!

"LA ADIO!" ŞI "LA REVEDERE!"

COMUNICAT IMPORTANT!
Concertele se opresc până în luna iulie!
Deoarece activitatea Cenaclului Lumină Lină va fi momentan întrruptă (în ceea ce privesc concertele de muzică), ea urmează să se desfăşoare de acum doar la nivel de atelier de creaţie. Prin aceasta ne vom atinge scopul iniţial propus la întemeierea cenaclului, ca măcar timp de trei luni de zile din an, până se vor relua specatcolele noastre să putem să ne concentrăm pe scriere de poezii, eseuri, pictură etc. 

Mulţumim tuturor celor care au fost, să până astăzi membrii ai cenaclului, mai ales pentru jertfa lor. Vom relua colaborarea cu dânşii în luna iulie. Până atunci le vom da posibilitatea să se ocupe exclusiv de activităţi prifesionale renumerate şi evident să stea mai aproapre de familiile pe care le-au format.
 Le sunt recunoscător tuturor celor care m-au ajutat. Nu le mai scriu numele, dar îi cunoaşteţi deja bine. Le doresc succes în noile activităţi. Ne revedem cu ei în iulie şi până atunci vă rog să urmăriţi în continuare blogul nostru. El va fi zilnic actualizat cu momente de creaţie, dialoguri de arhivă şi alte întâmplări emoţionante.

Părintele Cătălin Dumitrean
Ca un apendice avem o declaraţie a Părintelui Cătălin: 
"A fost frumos! Dar nu putem continuua le nesfârşit într-o formulă în care sunt foarte multe cheltuieli. O vom face mai rar şi mai bine. Sunt oameni cu familie şi copii care au nevoie de familie. Ei s-au dedicat pntru mine, dar viaţa lor trebuie să arate mai serios. Să fie în activităţi cu care să poată întreţine o familie, să-şi continuie studiile. 
De acum o să-mi văd şi eu mai mult de problemele mele, de creaţie. Nu o să mai fug nici eu nici alţii după un microfon sau să organizez deplasările de concert. o să facem din zi o treabă mai serioasă. Despre concertul din 28 Mai deocamdată nu îl pot realiza. Artiştii adevăraţi, cei de muzic[ folk cer bani. Momentan nu am găsit decât un sponsor, asta însemnând 25% din pretenţiile lor. Nu văd vreo minune apărând peste noapte. Cu artişti locali nu ar ieşi ceva deosebit. Nu pot transforma Cenaclul lui Păunescu într-un concert de folclor sau altceva. Nu e corect. Mă retrag deocamdată. Aştept totuşi o minune. Iar, în ceea ce privesc concertele noastre rămâne să le oprim până în iulie şi să revenim în haine noi... Voi face ascultare la duhovnicul meu şi dacă acesta mi-a sugerat că e mai bine aşa, pentru sănătatea mea şi determinarea altora, eu îl voi asculta. Din iulie mă pun din nou la treabă. Până atunci viaţă bună tuturor! "
I

 AŞADAR, VOM ÎNCEPE CU CÂTEVA POEZII SCRISE DE PĂRINTELE CĂTĂLIN DUMITREAN!
Dar mergeţi pe blogul de poezie, acolo sunt postate. Merită să le citiţi!
poeziipărintelecătălin.blogspot.com