vineri, ianuarie 7

Cititi Poemele Luminii!



ÎNCĂ DOUĂ POEZII NOI PE BLOGUL CU POEME... ŞI UN MIC MESAJ DE LUAT ÎN SERIOS...
plus o poezie, aici ca deschidere pentru ceasul speranţei de bine...



Risipa florilor de mai

Mi-e dor de florile de mai,
acele lacrimi risipite,
prin ierni ascunse lângă rai,
când sunt speranţe înmiite.

Şi ce sunt ele, flori de vis?
Poate mai mult realitate
în lumea aceasta de abis,
care de fapt nimic nu poate.

Eu le-am sădit ca un erou
cu îngeri într-o toamnă plânsă
şi nu am vrut nimic mai nou
decât o patimă mai strânsă.

Un biet descânt de rai, ceva,
să-mi spună viaţa că am stele,
acele flori, ce vor ceva
smerenie şi nu vâlcele.

Şi când le-am pus pe tâmpla mea,
în noptea albă de simţire,
un înger simplu ca o nea,
mi-a profeţit desăvârşire.

El m-a legat de cer cu dor,
scriindu-mi veşnic viitorul,
cu florile ce-mi dau onor
iubirea, pacea şi fiorul.

Iar peste toate, ce frumos,
Măicuţa m-a luat de mână
şi în grădina de prinos
mi-a dat să beau dintr-o fântână.

Spunându-mi limpede în grai,
că florile sunt chiar aleea,
pe care voi păşi în rai,
când nu voi mai răbda tranşeea.

Şi ca un luptător de soi,
ce-a dezertat din urâciune
eu voi sădi şi-n ceruri noi
sublime flori de-nţelepciune.

Vor fi doar flori de mai şi dor,
din primăvara de lumină,
în care rănile nu dor,
şi bucuria e divină.