marți, aprilie 19

binecuvântare

SUNT ÎN CAPITALĂ!

  
 Am început Săptămâna Mare cu un drum la Bucureşti. Necesar, ofical şi născător de bucurie. Bucurii pentru că m-am revăzut cu prietenii mei de la Radio Trinitas.
   Am fost întâmpnat cu mult drag de domnul director Ciprian Olinici, cu care am prilejul să cred în existenţa unei mărturisiri cât mai puternice pa altarul media al propagandei creştine. Fiecare întâlnire ne dă aripi şi ne face mai apropiaţi sufleteşte. 



   M-am bucurat să îl văd şi pe Teodor Gradinaciuc şi pe toţi aceia care de atâtea ori ne-au sprijinat pe noi cei de la Radio Trinitas Sibiu să facem lucruri frumoase şi izbutite.
   Am discutat cu domnul Ciprian despre bucuria colaborării noastre, despre felul în care trebuie noi cei de la Sibiu să ridicăm ştacheta performanţei , dar şi viitorul Cenaclului Lumină Lină pe care îl dorim asumat în circumstanţele misionare ale radioului nostru. Am pus la punct şi viitoarea întâlnire colegială dela Moeciu de Sus din 7-8 mai, când vom fi din nou împreună spre a găsi căi de mărturisire a cuvântului dumnezeiesc.
  La Bucureşti plouă, dar temperaturile cresc frumos. Am trăit denia de luni la biserica Sfânta Ecaterina, locaţie aflată în proximitatea Facultăţii de teologie Bucureşti. A fost frumos, dar dorul de casă este înotdeauna mult mai puternic. Mă întorc în Ardeal cu certitudinea unor prieteni adevăraţi şi cu dorinţa de a mă ruga alături de fraţii mei pentru o Săptămână Mare cât mai duhovnicească.
Părintele Cătălin