sâmbătă, aprilie 9

Caleidoscop de sâmbătă seara

CENACLUL LUMINĂ LINĂ MERGE LA BUIA!



Mâine la ora 16, Cenaclul Lumină Lină susţine un concert la Şcoala Generală din Buia. Va fi un spectacol cu nuanţă naţional-ortodoxă, dat fiind faptul că de puţină vreme comunitatea din Buia a fost greu încercată de atacurile "evanghelice" ale sectei penticostale. La chemarea preotului paroh ne vom deplasa la Buia cu ajutoare materiale şi cu toate cântecele noastre care doresc să întărească rădăcina creştină a neamului românesc. Suntem prezenţi iată la un adevărat concert misionar. Acesta este spiritul nostru, aceasta este vocaţia celor ce vor să fie prezenţi în iubirea faţă de Sfânta Biserică..


PĂRINTELE CĂTĂLIN FACE APEL LA IUBIRE....

"Mă uit prin necunoscut la cei ce nu au decât un singur ideal, să scoată sabia împotriva aproapelui. E plin internetul de anonimi, de laşi, de ultraşi ai crdinţei, de sacerdoţi care le ştiu pe toate, de frământaţi nocturni care nu au nici o secundă timp de iubire. Pe cine să iubească? Pe ei înşişi? O, măcar de s-ar iubi şi pe ei, narcisimul le-ar lua timpul anitezelor şi a atacurilor devastatoare. 
  
 De când mă ştiu nu am avut în faţă un singur bărbat care să îşi asume pe faţă polemica. Doar purtători de pumnal care înjunghie prin spate, precum le este şi caracterul. De aceea m-am retras din fenomenul TV. Ce să mai fac într-o lume a deştepţilor fără nume proprii? Pentru că, atacurile pe la spate, prin telefoane anonime, înmulţite astăzi prin televiziuni, aparţine acelor ce nu cred în Hristos. Ştiţi de ce de multe ori ezit să mai scriu pe blog? Pentru că, mi-am dat seama că mulţi profită de deschiderea mea. Mulţi îşi vor lua notţie, vor informa superiorii că cine ştie ce fac. De fapt ce fac? Cânt, vorbesc, trăiesc. Deşi...
    
 Am obosit să mai fiu monitorizat de cei ce nu ştiu ce înseamnă să îmbrăţişezi palma aproapelui, de cei ce se uită ca hoţii să se informeze unde aş avea vreun nenorocit de punct omenesc.. Şi de aceea m-am retras în poeme, în cântece, în copilărie. De aici nu are cine să mă mai scoată. Poezia nu primeşte penitenţe, după o viaţă de slujire pe ogorul ei. Bisericile ridicate cântecului nu aduc teamă de a fi scos din slujirea ei. Comunicarea cu voicei ce mă iubiţi nu poate trezi reacţia "fraţilor" care de peste un deceniu mi-au făcut din Sibiu un loc al supliciului dulce. Şi pentru că nu sunt singur, pentru ca vă simt foarte aproape pe toţi cei ce mă iubiţi, vă rog un singur lucru, să nu polemizaţi cu nimeni. Doar incompetenţii fac polemică, se ceartă, sunt "sfânt" indignaţi sau vor safe-uri. Vremea inchiziţiei totusi a trecut. E vreme de o strângere de mână, de un sărut liniştit pe obraz, de o vorbă caldă. Aşa, ca să ştim că şi pentru noi va învia Hristos!
   
P.S. Rog frumos să se înţeleagă prin iubire, numai şi numai iubire creştină! Şi încă ceva, dacă am scris aşa ceva să nu credeţi că sunt în depresie, sau că cineva m-a supărat. Sunt mai liniştit ca nicodată. Lângă mine e Maica Domnului!"

Dacă nu vă chinui prea mult daţi un click pe blogul de poezie... Scriu totuşi pentru voi...
Vă mulţumesc că îmi sunteţi aproape!
Hai repede la poezie!