miercuri, aprilie 13

Concertul de la Sălişte



Andrei Păunescu fiul marelui poet Adrian Păunescu a  dialogat azi telefonic cu Părintele Cătălin!
Părintele: Doamne Ajută Andrei! Ardealul vă aşteaptă şi noi toţi la Sălişte pe 28 Mai.
Andrei: - Vin cu plăcere părinte. O să vorbesc şi cu ceilalţi folkişti poate reuşim să aducem nume importante.
Părintele: - Mă străduiesc să fac rost de sponsori. Mulţi vorbesc elogios de marele nostru poet, dar la modul concret ajută puţin. Poate că voi reuşi să strâng ceva bani pentru concert. Mai am şi eu prieteni.
Andrei: - Sperăm să ne auzim cât mai repede. Eu plec spre Germania. Până săptămâna viitoare nu am acces la email, dar să-mi trimiteţi exact datele tehnice ale concertului. Vă dau adresa mea de email…
Părintele: - Cum să îi spunem Andrei la concert?
Andrei: -Spectacol în memoria poetului Adrian Păunescu în organizarea Cenaclului Lumină Lină. E mai simplu aşa.
Părintele: - Am vorbit ieri cu domnul Nelu Botezan. Suportă o parte din cheltuieli. La fel şi Primăria. Cred că vom aduna ceva. Ar fi păcat să nu iese treaba bine. Poate oamenii vor sări concret cu sprijin financiar. Avem asigurată firma de sonorizare. Domnul Botezan a vorbit cu Hruşcă. Dacă e în ţară vine. Vine şi Veta Biriş, ansambluri locale, membrii cenaclului meu etc. Va fi lume multă.  Să vedem cum să mai aducem şi alţi folkişti . L-aş dori pe George Nicolescu.
Andrei: - Luna iunie e plină de concerte. Artiştii au programul plin, dar în 28 Mai sper să îi aducem. Vorbim săptămâna viitoare. Eu sunt la Timişoara acum, în casa rudelor mele, care se ocupă cu restaurare de obiecte religioase. Sunt înconjurat de cărţi religioase. Am să vă pun în legătură cu dânşii. Merită.
Părintele: - Bine Andrei, să ai drum bun, eu mă agit să fac ceva. Deocamdată în mare lucrurile sunt aranjate. Aştept ajutorul oamenilor. Doamne ajută!
Andrei: - Doamne ajută părinte!     

Părintele Cătălin a prezentat azi primele date Consiliului Local Sălişte:

CONCERT LA SĂLIŞTEA SIBIULUI
În memoria poetului Adrian Păunescu
 
Data: 28 Mai ; Ora: 17
Locaţia:
 Baza Agroturistică (există scenă) sau Casa de Cultură în caz de timp nefavorabil.
Organizatori: Fundaţia „Sălişte Prezent şi Viitor”
Titlul concertului: CONCERT OMAGIAL ÎN MEMORIA POETULUI ADRIAN PĂUNESCU

Moderator şi prezentator: Părintele Cătălin Dumitrean
Participanţi: Familia poetului Adrian Păunescu, formaţia „Totuşi” – condusă de Andrei Păunescu, membrii Cenaclului Lumină Lină, Veta Biriş, Lia Maria Bloga Gabriela Nistor; 2-3 folkişti din Cenaclul Flacăra ( aceştia vor fi invitaţi de domnul Andrei Păunescu), ansambluri populare locale, alţi posibili interpreţi.
-Fiecare fost membru al Cenaclului Flacăra care doreşte să aducă un omagiu marelui poet Adrian Păunescu este aşteptat la Sălişte
Invitaţiile oficiale vor fi făcute de fundaţia organizatoare în prima săptămână dup Sfintele Paşti.
Confirmarea se va face la telefonul 0751423839
Şi pe adresa electronică: cenaclulluminlina@gmail.com
Date estimative de timp: 5 ore
Sonorizare: Asigurată de firma specializată. Responsabil Părintele Cătălin Dumitrean.
Monitorizare concert: Se asigură prin Studioul Local Radio Cenaclu (clipuri video, conferinţă de presă la începutul lunii mai cu participarea domnului primar Teodor-Dumitru Banciu, Preot Cătălin Dumitrean, Dir. Ioan Botezan, parteneriate cu siteurile de folk pentru a asigura schimbul permnent de informaţii în ideea că iubitori ai muzicii folk se pot deplasa la Sălişte.
Afişele vor fi realizate de Cenaclul Lumină Lină urmând să fie expuse cu două săptămâni înainte de concert în Sibiu, Sălişte şi localităţile din Mărginime.
Cazare, masă: La Pensiunea Agroturistică din Sălişte.
Participă la organizare masă festivă cină,prânz a doua zi: Părintele Cons. Cătălin Dumitrean şi Protopopiatul Sălişte.

Invitaţi de onoare: -După definitivarea datelor logistice prin fundaţie vom trimite invitaţii:
-Mitropolitul Ardealului Laurenţiu Streza,
-Dl. Ministru Secretariatul de Stat pentru culte Adrian Lemeni, ----Ministru Secretar de Stat Cultură Vasile Timiş, oficialităţi locale şi judeţene.


Iubitorilor de poezie! Iubitorilor de Mărginime!
INTRAŢI ACUM ŞI PE BLOGUL DE POEZIE AL PĂRINTELUI