vineri, aprilie 15

PUBLIC CALD ÎN POIANA SIBIULUI!
Am fost în Poiana Sibiului. Lume foarte multă, peste estimările preliminare şi trăiri frumoase specifice oamenilor de la munte.

Părintele Cătălin a lansat cartea "Vino în Rai!", colecţie de poeme închinate Maicii Domnului. La sfârşit au fost vândute zeci de volume şi ne-am bucurat de felul în care cu toţii am primit ospitalitatea poienarilor.
Remarcăm dragostea părintelui Marius Teoc, sensibilitatea evlavioasă a preotului Răduleţ Ioan şi căldura sufletească a Părintelui Vasile. Ne-au primit bine, ei şi toţi oamenii acestei localităţi frumoase şi atât de încărcate de istorie majoră.


Am cântat în cinstea Maicii Domnului. Ne-am adus aminte de Eminescu, de Ştefan cel Mare, de Mihai Viteazul şi de toţi strămoşii care ne poartă lumina în cer. Lumina Lină a fost o surpriză majoră pentru aceşti credincioşi, mulţi declarându-se la sfârşit uimiţi de felul deosebit în care membrii cenaclului s-au dăruit pentru a ieşi un spectacol de calitate.

Membrii Cenaclului au participat şi ei cu emoţie la lansarea cărţii Părintelui Cătălin. Însuşi Părintele a rămas uimit de cât de multă lume apreciază eforturile sale şi ale cenaclului, prieteni mai vechi şi noi care au ţinut să participe la acest frumos moment naţional-creştin. 

La sfârşit din sute de inimi s-a cerut o reîntoarcere cât mai grabnică a Cenaclului la Poiana Sibiului. Am promis că vom reveni la toamnă. Rămânem cu amintirea unui frumos concert, cu lacrimile poienarilor şi cu majestatea sensiblă a mărginenilor care în momente de rară simţire duhovnicească devin ca nişte copii, adică blânzi, cuminţi şi melodioşi!