luni, aprilie 25

Mesaj de bine!
Hristos a Înviat!

Vă mulţumesc celor ce mi-aţi scris din suflet!
Mulţumesc prietenului de condiţie iubitoare, Domnului Director de programe de la Radio Trinitas Bucureşti Ciprian Olinici pentru cuvintele deosebite, stimulative şi de suflet pe care mi le-a transmis astăzi la telefon. Rar se întâmplă aşa ceva. Aprecieri pentru Cenaclul Lumină Lină şi dreptul lui la existenţă! M-a remonta tefectiv, mi-a dat curaj şi poftă de a continua activitatea cenaclului. Doamne ajută!
Aş vrea să vă răspund tuturor la emailuri! Nu am avut timp fizic să vă scriu în parte. poate că aşteptaţi., dar am citit nerăbdător tot ce mi-aţi scris, felul în care aţi încercat să alegeţi poezia lunii aprilie. Ce frumos scrieţi! Cât de mul contează pentru mine! Deoarece, vă rog să mă credeţi nu scriu decât pentru voi! Faptul că accesaţi blogul de poezie înseamnă că iubiţi cuvântul frumos. Ar fi trebuit de mult să mulţumesc şi celor care şi-ai adăugat profilul foto pe blogul meu, un semn de curaj adevărat. Se vede că nu trăiţi două vieţi, că nu trăiţi degeaba, că aveţi conştiinţa asumării răspunderii faptelor voastre! Vor mai urma şi alţii? Nu ar fi rău! La urma urmei de ce nu? 
Ca semn de preţuire, ca semn de iertare, pentru că nu v-am răspuns la fiecare în parte, am scris o poezie dedicată relaţiei mele speciale cu îngerul păzitor. I-am oferit o permisie, aşa ca o vacanţă de paşti, să fugă puţin până în rai, să-l vadă pe Dumnezeu şi acum îl aştept nerăbdător să se întoarcă...
Apoi, veţi mai descoperii ceva inedit. Un moment dedicat marelui poet creştin Daniel Turcea, despre care unii nu ştim mai nimic...
Citiţi pe blogul de poezie aceste versuri.
Aştept şi alte mesaje! Trebuie!
Părintele Cătălin!
Nu uitaţi să alegeţi poezia lunii aprilie! Până miercuri mai aştept!