joi, septembrie 8

MESAJ DE LA PĂRINTELE CĂTĂLIN:


SINCERE FELICITĂRI TUTUROR CELOR CARE, CĂLĂUZIŢI DE DUHUL ÎNŢELEPT AL ASCULTĂRII ŞI AL EVLAVIEI, AU POSTAT TEXTE PE ACEST BLOG... 
   Echipa cea nouă a Cenalului Lumină Lină, sinceră, harnică şi plină de entuziasm îşi face din plin datoria. Mă bucur că la Sibiu au ajuns atâtea Sfinte Moaşte făcătoare de minuni şi de informaţiile imediate ale acestui eveniment. Prin aceasta dovediţi spirit gazetăresc şi energie pozitivă. La fel şi în cazul celorlalte postări. Sunt liniştit că scrieţi de Maica Domnului şi de rolul ei în iconomia mântuirii noastre. Era timpul... Era nevoie...

   Sunt undeva lângă Suceava, la Cornul Luncii (foto cu hartă) şi nu am internet. Abia am putut citi azi seară târziu mesajele voastre. M-am deplasat într-un loc cu semnal special şi doar pentru câteva minute pentru a posta acest mesaj de încurajare! Nu vreau să vă înhib cu prezenţa şi cuvântul meu ( o să o fac de acum foarte rar), dar vreau să vă dau putere şi continuitate... Spre să rămâneţi la fel de productivi, mai ales pentru că am fost uluit să aud, că la Târgu Neamţ mai mulţi dascăli de şcoală (cu care am conversat azi într-o anumită fericită împrejurare) ştiau de existenţa şi proiectele "profunde"ale Cenaclului Lumină Lină! Fantastic!

   Aştept Cenaclul să ajungă sâmbătă la Rădăuţi. Ne aşteaptă Rădăuţi (concertul), Putna, Suceava, Stupca(satul lui Ciprian Porumbescu), Voroneţ(albastrul şi mânăstirea celebră), Mânăstirea Suceviţa spre a le vizita şi alte surprize despre care nici membrii cenaclului nu ştiu. Vom fi primiţi cu multă ospitalitate şi dragoste graţie contribiuţiei şi iniţiativei deosebite a D-lui Dir. Ciprian Olinici şi a câtorva oameni de omenie de pe aceste plaiuri. Am întocmit împreună un program de pelerinaj complex şi educativ.Veniţi cu drag în Bucoviana noastră naţională şi esenţială. Vom fi acasă! 
Doamne ocroteşte-i pe români!
Părintele Cătălin!