marți, septembrie 6

Nu am uitat seara de ieri...


ŞI ASTĂZI SPUNEM MAI MULTE DECÂT IERI...

Suntem încă sub impresia fericită a concertului de ieri al Cenaclului Lumină Lină, spectacol ce a atras şi pe blogul nostru un număr record de vizitatori. Numai între orele 22 şi 23 am fost accesaţi de peste 350 de persoane interesate de desfăşurarea acţiunii noastre de la Biserica Sfântul Ioan Iacob Românul. 
Şi la concert au fost foarte mulţi tineri, persoane noi. În fotografiile de aici sunt câteva ipostaze realizate în jurul orei 18.30. Apoi lumea s-a tot adăugat. 

Fotoreportaj ca să nu uităm cât de frumos a fost! Ce spuneţi oare dumneavoastră iubiţi cititori?


Cenaclul Lumină Lină s-a reorganizat pe patru departamente: Concerte; Publicaţii; Marketing; Disciplină.
Au fost primiţi câţiva membrii noi în echipa noastră operativă. 
Vom avea şi o nouă publicaţie care se va numi: "VINO ÎN RAI"


O propunere:
La propunerea unei tinere credincioase dorim să avem şi un mesaj de îngrijorare sinceră vis a vis de situaţia de coşmar de la Roşia Montana.
Şi în acest sens suntem gata să organizăm un mare spectacol de protest care să atragă atenţia celor ce au uitat de identitatea noastră de români şi înstrăinează cu ostentaţie bogăţia spirituală şi materială a României.



NE SCRIU CITITORII...
AM PRIMIT PE EMAIL MULTE MESAJE DE APRECIERE DE LA CITITORI DUPĂ CONCERTUL DE IERI SEARĂ.
PUBLICĂM ACUM DOAR DOUĂ DIN ACESTE MINUNATE CUVINTE DE SUFLET!
ALINA DOBRIN:
"In seara aceasta cred ca s-a simtit, mai mult ca oricând, ca totul face parte dintr-un ansamblu complex, in care fiecare dintre noi suntem o părticică. Am vazut, realmente, bucuria in ochii oamenilor. Setea cu care sorbeau, efectiv, versurile li se oglindea in privirea plina de dragoste de tara. Si-au amintit...Ne-am amintit, in seara aceasta, datorita dumneavoastra si Cenaclului, ce bine si frumos e sa fii roman. Cand ati anuntat ca urmeaza ultimele cantece, am simtit rumoare printre spectatori, si-ar fi dorit sa nu vina sfarsitul spectacolului asa de repede. Sunt sigura ca fiecare dintre noi am plecat cu o scanteie in suflet. Mi-a placut mult si agapa crestina de la sfarsit, cred ca ar trebui sa repetam acest lucru, sa fie un fel de traditie. Oamenii s-au bucurat sa impartaseasca idei si ganduri, toti eram la fel, adunati de acelasi Dumnezeu bun si indurator.

Inceput de toamna bland, aromat cu dor de stramosi si dragoste de tara...Multumim!"
   CORIOLAN MARIANA:
"Superbă seară. M-am ridicat în picoare aplaudând aceste voci frumoase şi ritmul angajant adus de la microfonul principal. "Jurăm pentru Ardeal"- mi-a adus lacrimi şi parcă mă simt atât de neputincioasă în a face ceva mai bun pentru ţara noastră. Să faceţi voi, cei ce aţi fost aleşi să aduceţi bucurie în sufletele noastre.


PROGRAM CENACLUL LUMINĂ LINĂ:
10 SEPTEMBRIE - RĂDĂUŢI ORA 18 CASA DE CULTURĂ
11 SEPTEMBRIE - PUTNA ORA 12 VIZITĂ LA MORMÂNTUL LUI ŞTEFAN CEL MARE
11 SEPTEMBRIE -MARGINEA RĂDĂUŢI ORA 16
24 SEPTEMBRIE - VEŞTEM ORA 19 ( se intră numai pe bază de invitaţie)
6 OCTOMBRIE CIOCENI PLOIEŞTI- la iniţiativa unui minunat preot...
9 OCTOMBRIE - DUMBRĂVENI ERNEA ORA 17 Căminul Cultural.
Din lipsă esfectivă de timp unele concerte au fost anulate.
MAI SUNT ŞI ALTE CONCERTE DAR ÎNCĂ NU E SIGURĂ ORA ŞI SALA DE DESFĂŞURARE. VOM REVENI.