marți, septembrie 13

Rugăminte


PENTRU COLABORATORII ACESTUI BLOG!
În primul rând vă mulţumesc pentru spiritul inteprinzător şi pentru eficienţa de a posta texte pe acest blog.
Vreau însă să vă rog următoarele:
1. Nu se fac mai multe postări în aceeaşi zi. Aceasta nu înseamnă că nu putem edita 3-4 texte zilnic, dar să o faceţi în aceeaşi căsuţă tehnică. Ce înseamnă aceasta?
Sus, unde scrie "Postare nouă" se dă click, apoi din nou pe "Tablou de bord" se dă clik şi se intră la Cenaclu în "editări postări". Acolo se va intra pe ultima postare şi se aşează textul sub articolul principal.
2. Articolul principal are ca subiect fie Cenaclul Lumină Lină, fie este un editorial al Părintelui Cătălin. Acesta rămâne mereu primul pe pagină.
Pentru mai multe amănunte însă vă rog să luaţi legătura cu secretarul nostru Victor Stoica.
3. Aştept mai multă hotărâre şi de la ceilalţi membrii ai echipei media. Să nu uităm ceea ce am promis la şedinţa de lucru a cenaclului. Cred că e urgent să ne apucăm de treabă, să vă întâlniţi între voi, să stabiliţi priorităţile cu termeni clari. Vă rog din suflet nu aşteptaţi ca să vă provoc doar eu şi să vă dau acordul la toate proiectele de viitor. Fiţi incisivi, vorbiţi prin telefon, prin email, stabiliţi lucruri clare, editaţi în blog cât mai mult şi să aveţi curaj. Binecuvântarea am dat-o deja.


ASTĂZI PE BLOGUL DE POEZIE AM SCRIS UN ARTICOL DESPRE "TAIFUNUL INIMII", ADICĂ DESPRE BUCURIILE ŞI DURERILE PREOŢIEI. 
ACOLO PUTEŢI SĂ CITIŢI GÂNDURILE MELE. ROG PE CEI CE INTRĂ PE BLOGUL CENACLULUI SĂ APESE DIRECT PE CĂSUŢA  DE SUS, UNDE SCRIE "POEZII CĂTĂLIN DUMITREAN" SPRE A INTRA PE BLOGUL MEU ŞI SĂ NU SE MAI ÎNTOARCĂ ÎN MENIU GOOGLE SPRE A SE LOGA CU BLOGUL. E MAI SIMPLU ŞI MAI EFICIENT AŞA


CITESC MESAJELE DUMNEAVOASTRĂ ZILNIC (accesul îmi aprţine la această adresă doar mie, dar vă rog să nu vă adresaţi cu probleme de duhovnicie şi spovedanie deoarece pot exista şi posibili "piraţi" ai confesiunilor şi nu acesta este rostul meu de a discuta intimităţi sufleteşti prin internet. Pentru aceasta există scaunul de spovedanie.) DOAR PE ADRESA: dumitreancatalin@yahoo.com