joi, octombrie 20



Un nou cântec înregistrat de Pr. Cătălin Dumitrean


„Măcar într-o zi să fiu eu, doar eu,
Fără nici o mască de consum,
Să devin copil, om şi Dumnezeu,
Şi să-mi spui că astăzi sunt mai bun.”

   
Astăzi la ora 13 în studioul nostru Pr. Cătălin a înregistrat un nou cântec: Eu și Dumnezeu. Piesa a fost scrisă aseară și o puteți citi pe blogul de poezii al Pr. Cătălin, iar melodia aparține regretatului folkist Alexandru Zărnescu. Vă dorim audiție plăcută!


Pr. Cătălin Dumitrean - Eu și Dumnezeu

Ștefan Ion



PRIMELE REACȚII LA NOUL CÂNTEC AL PĂRINTELUI 



Este pur si simplu exceptional! Parcă văd publicul electrizat fredonând:

   Ce a fost, a fost,
Ce va fi, va fi,
  Uite c-a venit,
   Cea mai sfântă zi

                                                      Mulţumim din suflet Părinte Cătălin!
                                                                             
                                                                                                                                   Monica


O stare de pace, de linişte, de abandonare,…stare de nostalgie spirituală şi de dor Dumnezeiesc. Acestea ne-aţi transmis,Părinte Cătălin, prin acest nou cantec interpretat cu atâta Har divin şi cu sensibilitatea bine cunoscută de către noi toti. Apoi, acordurile interpretate cu multă fineţe la orgă de Ştefan desăvârsesc frumuseţea acestei piese muzicale.

Din suflet, vă mulţumim!


Mihaela Haşegan




Scriu si ascult, e atata liniste in jur si o bucurie de seara de Craciun imi incalzeste sufletul.



Victor



            Când dorul de cer străbate Universul și se așează, cuminte, într-un ochi curat, lumina care țâșnește ca un izvor din focul acesta călăuzește suflete. Acordurile blânde ale noului cântec al Părintelui Cătălin sculptează fiori de vis. Pot să plâng, pot să zâmbesc, pot să mă rog, doar ascultându-l în liniște.

                                                                                                                                             Alina

      Foarte frumos cântecul, interpretarea caldă, un dar minunat pentru noi, ne-aţi transmis o stare de nostalgie, visăm frumos, liniştiţi...

Mulţumim Părinte Cătălin! 

 Claudia Nemeş




Nu pot sa mai spun altceva, decât atât: în seara aceasta am primit cu toții prin acest cântec un dar divin, o îmbrățișare cerească! Îți mulțumim Doamne, noi copiii Tăi cei răsfățați!
Adina Tomuța